Canal de WhatsApp d'informació municipal

DIUMENGE 10 MAIG 2020

Benvolguts vilatans/es,

Durant aquests dies complicats per tothom, i després que molts veïns ens ho han demanat, creiem convenient de crear un grup de WhatsApp que serà únicament informatiu (no serà possible contestar, si cal ens podeu enviar missatge als administradors per privat), on posarem tota la informació referent al nostre ajuntament, així com tota aquella que pugui ser interessant pels nostres habitants.

Per poder estar en aquest grup de WhatsApp només cal que envieu un correu electrònic a alcaldiapiteus@gmail.com i ens digueu el vostre número de mòbil, o si us és més còmode truqueu a l'ajuntament (973.49.20.50) de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i deixeu allà el vostre número de mòbil.

Com que WhatsApp limita el nombre màxim de persones d'un grup, agrairíem que preferiblement estiguessin en aquest grup:

• Només una persona de cada unitat familiar.
  • Sobretot les persones que no disposen d'altres xarxes socials com Twitter o Instagram.
  • Habitants tant de primera com de segona residència.

Esperem que pugui ser un canal eficaç per arribar al màxim de població i solucionar problemes que actualment tenim, com per exemple quan hi ha canvis en el calendari del Porta a Porta.

Molt atentament,

Francesc Riu Canudas

Alcalde de Sant Llorenç de Morunys

alcaldiapiteus@gmail.com

Sant Llorenç de Morunys, a 10 de maig de 2020.