Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Realització d'actuacions puntuals a la xarxa de clavegueram de diferents punts del Municipi.

DIMARTS 23 NOVEMBRE 2021

L’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha porat a terme les obres del projecte “Realització d’actuacions puntuals a la xarxa de clavegueram de diferents punts del municipi” amb un pressupost total de 29.503,16 euros. Per al finançament d’aquestes obres l’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha obtingut una subvenció de la Diputació de Lleida per import de 25.689,92 euros, dins del pla de cooperació Municipal per al finançament d’inversions  dels ajuntaments  i les entitats municipals descentralitzades del territori de Lleida  2020-2021.

Les obres les ha executat l’empresa Llars Grevol SL.  i han consistit en la reparació de diferents trams de la xarxa de clavegueram que esta en mal estat.