L’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha rebut un ajut per la renovació de les instal·lacions d'enllumenat exterior.

L’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha rebut un ajut per renovar les instal·lacions de la llum i la senyalització exterior per tal d'aconseguir un reducció de les emissions de diòxid de carboni, mitjançant la millora de la eficiència energètica

DILLUNS 09 SETEMBRE 2019

La finalitat de la subvenció a la qual l’Ajuntament s’ha acollit, és millorar l’eficiència en les infraestructures i serveis públics, a partir de la renovació de les instal•lacions de l’enllumenat públic.

L'Institut per la Diversificació i l'Estalvi de l'Energia (IDAE) ha concedit a l'Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys, a l'empara i de conformitat amb l'establert en el Real Decreto 616/2017 de 16 de juny, pel qual es regula la concessió directa de subvencions a projectes singulars d'entitats locals que afaboreixin el pas a una economía Baixa en carboni en el marc del Programa Operativo FFEDER de Crecimiento Sostenible 2014-2020.

La inversión total de l'actuació serà de 189.998,39 euros i l'ajuda concedida a l'Ajuntament es per  import de 94.999,19 euros,  per la renovació de les instal·lacions d'enllument exterior, concretament, s'han substituït 332 lluminàries i s'han instal·lat  17 punts de llum nous.

Un dels principals objectius d'aquestes actuacions és la de reduir el consum, amb un estalvi al voltant del 65% per al total de les instal·lacions d'enllumenat públic de Sant Llorenç de Morunys.