“Instal·lació d’un sistema de cloració salina a la piscina municipal”

DIMARTS 23 NOVEMBRE 2021

L’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha portat a terme les obres del projecte “Instal·lació d’un sistema de cloració salina a la piscina municipal” amb un pressupost de 47.613,50 euros.Per al finançament d’aquestes obres l’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha obtingut una subvenció de la Diputació de Lleida per import 33.668 euros, aquesta ajuda está dins del pla per al finançament d’inversions en matèria de salut anualitats 2020, 2021, 2022.

L’execució de les obres les ha fet l’empresa Instal·lacions Bessa SL i han consistit en la instal·lació d’un nou sistema de cloració salina, que consisteix en l’electròlisi salina amb un control automàtic de ppm/pH i bomba dosificadora per al pH