L’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha rebut un ajut per la renovació de les instal·lacions d'enllumenat exterior.

L’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys ha rebut un ajut per renovar les instal·lacions de la llum i la senyalització exterior per tal d'aconseguir un reducció de les emissions de diòxid de carboni, mitjançant la millora de la eficiència energètica

DILLUNS 09 SETEMBRE 2019

La finalitat de la subvenció a la qual l’Ajuntament s’ha acollit, és l’eficiència en les infraestructures i serveis públics, a partir de la renovació de les instal•lacions de l’enllumenat públic.

L’ajut són en base a la sol·licitud FEDER i ha rebut una subvenció favorable de l’IDAE (Institut per a la diversificació i estalvi de l’energia) per a la renovació de l’enllumenat públic i la senyalització exterior.

L’IDAE regula concessió directa de subvencions per a projectes singulars d’entitats locals que afavoreixen el pas a una economia baixa en carboni en el marc del Programa Operatiu FEDER de creixement sostenible.

S’ha concedit un total de  108.059,82€ per la renovació de les instal·lacions, concretament, s'han substituït 332 lluminàries i s'han instal·lat  17 punts de llum nous.

Un dels principals objectius d'aquestes actuacions és la de reduir el consum, amb un estalvi al voltant del 65% per al total de les instal·lacions d'enllumenat públic de Sant Llorenç de Morunys.