Inici de les Obres de Rehabilitació del Monestir. 3ª Fase

DIVENDRES 05 JUNY 2020

Avui s'ha signat l'acte de replanteig de les Obres de la 3a Fase del Monestir promogudes per Incasòl i que han de permetre millorar els espais actuals del museu i ampliar amb noves sales, també s'adequarà la planta superior per a dependències parroquials, l'obra va sortir a licitació per 120.000 €, hi ha estat adjudicada a CAOPSA per un import de 112.800,01 €.
L'Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys, la Parròquia i el Bisbat aportaran cadascú 14.085,97 €, 29.746,59 seran aportats per la Diputació de Lleida i la resta per l'Incasòl.
La durada de les obres és prevista de sis mesos, per tal de poder compaginar amb l'activitat actual del museu.
Des de l'Ajuntament volem agrair l'esforç de totes les parts per finalment poder realitzar aquesta 3a fase.