Horari i normes de funcionament del Consultori Mèdic

DIJOUS 09 JULIOL 2020

Benvolguts veïns/es,

Fins a nou avís, l'horari i les normes de funcionament del Consultori Mèdic Municipal són les següents:

• Horari d'obertura de 8 h a 15 h.

• L'aforament màxim de la sala d'espera és de 6 persones.

• Cal anar sol, només es permet un acompanyant per usuaris menors o dependents.

• Les peticions d'analítica i els resultats es tramitaran de forma telefònica (973.49.25.10), si el metge creu que és necessari fer-vos una visita, ja us donaran hora.

• Si és necessari renovar receptes, es deixaran i es recolliran a la recepció, o és farà per via telefònica prèvia cita. Cal dir que també les podeu trobar directament a la farmàcia.

• Recordeu que és obligat portar mascareta.

• Està totalment prohibit parar (ni que sigui menys de 2 minuts) o estacionar a les places d'aparcament situades davant del Centre, ja que són d'ús exclusiu dels professionals i per això estan senyalitzades a tal efecte.

Molt Atentament,

alcaldiapiteus@gmail.com

Sant Llorenç de Morunys, a  9 de juliol de 2020.