Entrem a la fase de represa

Benvolguts vilatans/es,

Aquest cap de setmana la mobilitat ja s’haurà restablert a tot el país i per tant, ja podran venir a la nostra vila els habitants de segona residència, que fins ara encara no havien pogut pujar, i ens agradaria expressar el següent:

• Moltes Gràcies a tots per haver complert amb les normes del confinament, en especial a tots aquells que teniu familiars al poble i que heu hagut d’estar molt de temps sense veure’ls, sigueu tots molt benvinguts.
  • També ens agradaria donar les gràcies a tots aquells que vau entendre la nostra preocupació com a poble i no heu pujat amb tot aquest temps, tingueu clar que amb la vostra actitud heu ajudat al fet que a la nostra zona, fins al moment, tingui uns índexs de contagis molt baixos, esperem que pugueu entendre que els serveis que teníem eren insuficients si es produïa una afectació més gran a la població, i per això vam haver d’evitar al màxim els possibles riscos.
  • Els nostres comerços i establiments de restauració són els que més han patit tota aquesta situació i per tant, us volem encoratjar a comprar i anar als establiments de la vall, amb això aconseguirem ajudar-los entre tots.
  • Pels que aquest cap de setmana sigui el primer que pugeu, us recordem que el punt d’emergència està obert només els diumenges (únicament per aquelles persones de segona residència i veïns del poble que vulguin deixar el tèxtil sanitari). Cal recordar que ja s’han posat sancions, i continuarem així amb tots aquells que no deixin les seves deixalles separades correctament, tant els dies del porta a porta com al punt d’emergència.
  • Tot i aquesta nova fase de represa, no podem abaixar la guàrdia i per tant insistim en el fet que és obligat mantenir les distàncies de seguretat i portar mascaretes quan aneu als diferents establiments o quan no es pugui mantenir la distància de seguretat. Fem-ho per la seguretat de tots/es.

Molt Atentament,

alcaldiapiteus@gmail.com

Sant Llorenç de Morunys, a 18 de juny de 2020.